كاغذ ديواري
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 299
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ويژگي كاغذ ديواري كلاسيك

كاغذ ديواري كلاسيك، روشي براي ايجاد دكوراسيون داخلي دلنشين است. اكثر طرح هاي كاغذ ديواري كلاسيك آرامش دهنده ميباشد و به آساني ميتوان آن را با لوازم منزل هماهنگ نمود. براي اين كه تاثير يك نواخت و غالب بر محيط نخواهد گذاشت به خوبي مي شود از ان استفاده كرد. اين كاغذ ديواري ها در برابر نور آفتاب بسيار مقاوم اند و داراي استحكام خاصي هستند.

رنگ بندي كاغذ هاي ديواري كلاسيك رنگ هاي ويژه اي در بر ميگيرد كه از جمله آن ها ميتوان به كرم بژ،نسكافه اي و ياسي اشاره كرد كه با انواع طرح هاي موتيف، ساده و گلدار عرضه مي شود.

كاربرد كاغذ ديواري كلاسيك

يكي ازگزينه هاي خوب براي  روپوش ديوار استفاده از كاغذ ديواري است. قبل از انتخاب مدل كاغذ ديواري بايد به وسايلي كه در خانه است توجه كنيم و ببينيم با كاغذ ديواري مد نظر ما هماهنگ است يا نه؟ چرا كه هماهنگ نبودن آن با كالاهاي مورد استفاده در خانه مي تواند سبب بي نظمي و عدم هماهنگي دكوراسيون خانه شود.

اگر دكور خانه به سبك كلاسيك است بهتر است كه از كاغذ ديواري كلاسيك استفاده شود، تا با هم هماهنگي بيشتري در فصاي كلي  داشته باشند. جذابيت دكور محيط داخلي به سبك كلاسيك فقط به خاطر  زيبايي آن نيست اين كاغذ ديواري جذابيت رنگي بسياري دارد و به دليل سبك و اصالت قديمي اش فضاي خاص و با هويتي ايجاد مي كند.

حقيقت اين است تركيب مبلمان مدرن با پس زمينه ي كلاسيك تركيب خاص و خيره كننده اي است. استفاده از وسايل با همچين كاغذ ديواري به اين سبك باعث مي شود فضاي خاص و زيبايي به خانه شما ببخشد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۰۱:۴۷ ] [ نادر رفيعي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب